۱۶ مرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۲۹

یراحی برای خوانندگی اثر برتر جشنواره جوانه ابراز تمایل کرد

یراحی برای خوانندگی اثر برتر جشنواره جوانه ابراز تمایل کرد

خواننده ترانه "منو رها کن" برای خوانندگی اثر برتر جشنواره جوانه رادیو جوان ابراز تمایل کرد.

مهدی یراحی خواننده پاپ در ارتباط با برگزاری جشنواره جوانه رادیو جوان به خبرنگار مهر گفت: برگزاری این جشنواره اقدام شایسته‌ای است. در کارهای هنری نمی‌توان از پیش تصمیم گرفت اما اگر موسیقی برتری که در این جشنواره انتخاب می‌شود به صدای من بیاید با کمال میل آن را اجرا خواهم کرد.

وی ادامه داد: من علاقه بسیاری رادیو و فضای آن دارم. همینطور صاحب دوستان زیادی هم در این عرصه هستم و فکر می‌کنم کار در رادیو بسیار لذتبخش است. از طرفی بیشتر برنامه‌های شبانه رادیو را دوست دارم و اگر می‌خواستم در این جشنواره شرکت کنم موسیقی آرام و ملایمی متناسب با برنامه‌های شبانه رادیو می‌ساختم.

این خواننده توصیه‌ای هم به جوانترها داشت: به نظر من کسانی که می‌خواهند وارد این حرفه شوند قبل از ورود به آن مختصات درستی از کار داشته باشند. به این معنا که قبل از ورود به هر کاری به درستی به آن فکر کنند یا به کاری وارد نشوند و یا اگر وارد می‌شوند به طور جدی کار خود را دنبال کنند. به نظر من فکر کردن مهترین اجزای کار است.

یراحی افزود: در هر کاری اگر به نقطه‌ای از شهرت برسی مطمئنا می‌توانی درآمد خوبی داشته باشی حال این کار می‌تواند خوانندگی یا بازیگری باشد. من فکر می‌کنم هر انسانی برای یک کاری به دنیا آمده و مهم این است که هر فرد بداند برای چه کاری به دنیا آمده و همان کار را دنبال کند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا آثاری را که شما اجرا کرده‌اید اینقدر حسی است و به دل مخاطب می‌نشیند؟ گفت: همیشه سعی می کنم که خودم شبیه به کارهایم باشم. شعر و آهنگی را که انتخاب می‌کنم مثل زندگی خودم است. معتقدم اگر شبیه باورهایمان باشیم و به عبارتی حرفی که بیان می‌کنیم از دل بر بیاید قطعا به دل هم می‌نشیند.

این خواننده با بیان اینکه هر کاری که اجرا کرده‌ام شبیه به زندگی‌ام بوده، یادآور شد: افرادی وارد دنیای موسیقی می‌شوند که کارهایشان به دل می‌نشیند اما بعد از مدتی که حس و دغدغه‌شان عوض می‌شود می‌بینی با همان صدا و همان موسیقی روبرویی، اما کار دیگر مانند گذشته به دل نمی‌نشیند. این موضوع به دلیل دور افتادن فرد از خودش است. این به واقع در زندگی من عینیت دارد و هنگامی که حتی در زندگی خصوصی‌ام عمل و باورم دوتا می‌شود به هم می‌ریزم و کارم به دل خودم هم نمی‌نشیند.

ترانه "منو رها کن" با صدای مهدی یراحی سال گذشته به عنوان تیتراژ پایانی برنامه "ماه عسل" از شبکه سه پخش و با استقبال روبرو شد.

کد خبر 1666688

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha